Zpět na reference

Svět barevných ubrousků značky Tork

Klient: TORK
Typ: Koncepce, Kreativa, Technologické řešení, Produkce, Logistika v rámci CEE, PR komunikace
Realizováno: Červenec 2016



Popis:

Vstupte do pestrobarevného světa Tork s našimi vzorníky

Značka Tork, náš dlouholetý klient, se dívá na obor HoReCa z pohledu zákazníků a hostů, aby mohla restauracím a dalším provozovnám nabídnout přesně takový sortiment, od papírových ručníků po ubrousky, který hosté vyžadují. Ubrousky jsou v tomto ohledu velmi speciální kategorií. Důležitá je jejich kvalita (počet vrstev a materiál), velikost (malé snackové, střední obědové nebo velké večeřové) a také barva.

Barva je totiž klíčem k emocím a emoce hostů jsou klíčem k jejich spokojenosti.Proto značka Tork uskutečnila unikátní výzkum toho, jak hosté reagují na barvy. Jeho výsledky si můžete přečíst zde (http://www.tork.cz/about/proc-tork/horeca/). Z tohoto výzkumu vyplynulo, že barvy v restauraci u hostů navozují odlišné emoce a chování. Neutrální barvou je například hnědá a nejvíce kladných emocí vzbuzuje žlutá. Aby se majitelé restaurací mohli v klidu rozhodnout, které emoce chtějí u hostů vzbuzovat, připravili jsme pro značku Tork vzorkovník ubrousků a barevník, tedy přehled veškerých barev. Majitelé restaurací si mohou prohlédnout jejich jednotlivé typy (ubrousky do zásobníků, večeřové, obědové, koktejlové, dekorativní a ubrousky na přírody), dotknout se jich a zjistit, jaké jsou pro daný podnik vhodné. Barevný vzorník přehledně zobrazuje všechny barvy ubrousků, které má značka Tork v nabídce.

Poskytnuté služby:
Produkce a realizace

Další reference