Zpět na reference

Tork v akci na festivalu živého jídla - hygiena může i bavit

Klient: TORK
Typ: Produkce a realizace
Realizováno: Červen 2016



Popis:

Náš milý klient, značka Tork, byl generálním partnerem veletrhu živé stravy Raw fest na pražské Štvanici. Celou koncepci a realizaci této akce jsme měli na starosti my, kreativci a praktické hlavy z Insidei. Na Štvanici vyrostla hygienická oáza, Tork Hygiene Point.

Na takové akci není o nějakou tu "nehodu" s jídlem žádná nouze. Všechny špinavé ruce a ulepené tváře prošly Tork Hygiene Pointem. Kromě očisty se všem dostalo zábavné osvěty. Pro nejmenší jsme vymysleli hry, pro větší a velké tu byla připravená anketa s možností výhry taletního papíru na 1 rok. Nakonec máme 6 šťastlivců, kteří se rok nemusí starat o role papíru :-). Festival probíhal v příjemné atmosféře, návštěvníci se zajímali o ekologické produkty a celkový přístup značky Tork.  „Viděli jsme, že naše snaha o ekologickou udržitelnost a šetrnost, která v důsledku uspoří nejen náklady, ale i přírodu, velmi silně rezonuje s našimi zákazníky i koncovými uživateli,“  shrnul Václav Votruba, marketingový manažer značky Tork.

Ekologická stopa se prolínala všemi materiály a aktivitami, které jsme pro Tork Hygiene Point navrhli. Stánek a veškerý nábytek jsme poskládali z vysloužilých dřevěných palet, jako dekorace nám posloužily domácí živé rostliny a stromy, které jsme po akci vysadili do přírody.

Zástupci značky Tork připravili přímou prezentaci pro vystavovatele. V této prezentaci jsme se zaměřili na fakt, že značka Tork a její mateřská společnost SCA kladou velký důraz na ekologii, a to nejen u svých produktů, výrobních postupů, přístupem ke zdrojům, ale také speciálními projekty zaměřenými na udržitelnost. Výsledkem úspěšné prezentace je 40 nových obchodních kontaktů.

Poskytnuté služby:
Produkce a realizace

Další reference