Zpět na reference

Identita pro český pivovar a restauraci Krajanek v Šanghaji

Klient: Krajanek
Typ: Firemní identita
Realizováno: Březen 2016



Popis:

Tak jsme si zkusili pro jednou nějakou tu exotiku. Corporate identity pro český minipivovar a restauraci Krajanek v Šanghaji. Z úvodního průzkumu vyplynulo: Číňané upřednostňují jiné vizuální a estetické podněty. Design, který by na euroamerickém trhu neobstál, se naopak v Číně těší nevídané oblibě. Tento fakt nám byl velice užitečným vodítkem pro navržení loga a celé korporátní identity. Číňané milují okázalý styl, zlato, historii, trochu kýče a hlavně Čechy a tradice - to vše se promítá do výsledné podoby a komunikace značky. Od otevření tohoto prvního českého minipivovaru v Číně vidíme, že obliba českého piva vzrůstá a naše navržené řešení má pozitivní ohlas u krajánků. Na zdraví!

Poskytnuté služby:
Loga a firemní identita

Další reference