Zpět na reference

Unikátní brožura pro prezentaci firmy doplňuje microsite

Klient: Insidea
Typ: Ideové a koncepční řešení, grafické zpracování, produkce a realizace
Realizováno: Červenec 2013



Popis:

Insidea pomáhá svým klientům více prodávat a lépe komunikovat. Abychom ukázali, jak taková komunikace může vypadat, připravili jsme microsite www.whatsin.cz a zároveň s ním i unikátní brožuru. Oba tyto kanály přibližují dva základní benefity naší agentury pro klienty: měřitelné výsledky a kreativní grafická řešení. „Microsite jsme postavili jako kontrast mezi pravou a levou mozkovou hemisférou, mezi exaktním světem programování a intuitivní kreativitou. Našim klientům totiž nabízíme sloučení těchto dvou světů, které má za výsledek efektivně postavené webové prezentace a tvůrčí design,“ shrnul online ředitel Tomáš Tržil.

K microsite tedy vznikla i unikátní brožura, která představuje intuitivní, kreativní pravou hemisféru.

„Dokonalé propojení tvaru, designu a materiálu. Přesně toho jsem chtěl dosáhnout při tvorbě této lahůdkové prezentace,“ podotkl k výběru netradiční formy kreativní ředitel Marek Říha. „Končí éra rychlých letáků, začínáme se vracet ke krásnějším a náročnějším knihařským formám, jako jsou právě výseky nebo zajímavé skládačky. Tato brožura vznikla jako inspirace pro naše klienty – a pro naši radost z tvoření.“

Unikátní provedení brožury kombinuje ofsetový tisk, výsek a kašírování. Brožura byla vyrobena v limitované edici 100 kusů. Vzhledem k tomu, že obsahuje výběr těch nejlepších referencí a je zajímavá i svým zpracováním, je používána jako prezentační materiál firmy stále.

Poskytnuté služby:
Kreativa a grafický design

Další reference