Zpět na reference

AWD - Návrh komunikační strategie

Klient: AWD
Typ: Ideová a koncepční řešení, grafické zpracování
Realizováno: Srpen 2012



Popis:

Z našeho průzkumu mezi respondenty vyplynuly 3 závěry, o něž jsme celou koncepci později postavili:

  1. společnost AWD je v českém prostředí málo známa
  2. lidé od fin. Poradce očekávají lepší zhodnocení svých finančních prostředků
  3. lidé osloví fin. Poradce tehdy, když nechtějí sami zkoumat nabídku fin. Institucí na trhu a porovnávat výhody


Koncepci jsme postavili na motivu ulehčení od části každodenních starostí. Ve vizuálu používáme princip vznášení se. Jsou zde zachyceny běžné činnosti lidí. Vše je stylizováno tak, aby vizuál zaujal naši cílovou skupinu. Hlavním claimem “Na finance s nadhledem” chceme sdělit, že finanční poradce AWD má přehled o světě financí, tím pádem dokáže odborně, relevantně a kvalitně klientovi poradit. Stejně tak můžeme claim vnímat tak, že poradce AWD klientovi zprostředkuje nadhled a přehled nad tokem jeho financí.

Princip “skrytých, utajených peněz a pátrání po nich” jsme si vzali jako základní stavební kámen druhé verze nové marketingové komunikace. Stvořili jsme postavu noblesního detektiva alias finančního poradce AWD, který neúnavně prohledává nejrůznější smlouvy, které mají klienti doma a “chytá” utajené peníze.

Pro oba koncepty jsme zpracovali celou řadu vizualizací, na nichž jsme ilustrovali jejich mnohostrannou využitelnost.

A čekali jsme s napětím, jak se klientovi naše práce bude líbit. Líbila se. Klient ocenil náš originální pohled, nicméně nakonec se štěstí přiklonilo k jiné agentuře. Myslíme si, že by byla škoda nechat naše nápady „v šuplíku“. Raději se o ně podělíme s vámi. Kdyby se vám některý koncept líbil, je samozřejmě na prodej.

Zdroj: www.sundayphoto.cz

Poskytnuté služby:
Loga a firemní identita
Kreativa a grafický design

Další reference