Zpět na úvod

Vybrané reference

Vybrali jsme pro Vás průřez tím nejzajímavějším či nejpovedenějším ze všeho, co jsme měli tu čest pro naše zákazníky realizovat.
Vítejte ve světě Insidea...


Nový web, logo a žákovská knížka pro ZŠ Kunice

Vzdělání je ten největší dar, který můžeme dětem dát. Je nám sympatický moderní přístup k výuce, která neklade důraz na biflování, ale pomáhá dětem přirozeně objevovat svět.


Zavolejsikuryra.cz vsadil na češtinu a vtip

Naše dlouhodobá spolupráce se společností Zavolej si kurýra pokračovala návrhem reklamní kampaně. Ta měla poukázat na benefity: rychlost dodání, flexibilita objednání, služby na míru. Kromě tohoto prvotního cíle jsme zároveň chtěli vtipným způsobem zdůraznit, že doručovat zásilky lze i jednoduše.


Nový web a čtvrtletník ACRI ve znamení jednoduchosti

Asociace podniků českého železničního průmyslu (ACRI) je naším klientem už více než deset let. V rámci naší spolupráce web upravujeme, aby reflektoval vývoj samotné ACRI a s ohledem na nové trendy technologií, designu i uživatelského komfortu.


Výroční ceny Asociace hotelů a restaurací ČR 2014

Pro Asociaci hotelů a restaurací ČR jsme připravili vizuální podobu výročních cen. Předávání cen Asociace je jednou z největších akcí v segmentu HoReCa a její grafické ztvárnění pro nás představovalo prestižní úkol.


Logo prestižní obchodní akademie v redesignu Insidea

Obchodní akademie Heroldovy sady je prestižní instituce, jejíž hlavními konkurenčními výhodami jsou tradice, kvalita výuky a výjimečné statistiky uplatnění absolventů. Směrem k zaměstnancům, žákům i jejich rodičům komunikuje jako profesionální a zároveň přátelský partner. Integrita a vývoj jsou dalšími zásadními atributy její filosofie. V rámci naší dlouhodobé spolupráce nás požádala, abychom vytvořili nové logo.


Vemex Energie: rebranding, kampaň a web

Vemex Energie, dodavatel energií patřící pod konsorcium Gazprom, nás požádal o kompletně novou identitu a následně o kompletní komunikaci a propagaci. Vytvořili jsme nové logo, vizuální styl, webové stránky a několik klíčových vizuálů pro reklamní kampaně. Hlavními benefity, které jsme těmito cestami komunikovali, byla stabilita, jistota a vlastní přístup k energiím.


Pražská plynárenská: kampaň pro regiony a slevová akce

Pro Pražskou plynárenskou jsme připravili dvě kampaně: Energie od plynáren – plyn a elektřina i ve vašem krajiŽlutá střídá modrou, plyn za cenu dobrou.


Multimediální vánoční přání Tork

Pro společnost SCA a její globální značku Tork jsme vytvořili originální koncept vánočního překvapení pro klienty a distributory.


Responzivní web energetických žvýkaček L.A.Fuel

Z Los Angeles, světa limuzín a hvězd té největší velikosti, se značka L.A.Fuel, náš nový klient, obrátila na starý kontinent, aby jej povzbudila svou energií. Ze středu Evropy se stal odrazový můstek pro vývoj naprosto unikátních a inovátorských luxusních produktů, pro které jsme měli to potěšení vytvořit online prezentaci – nabitou energií, originální a moderní – přesně takovou, jaká je energetická žvýkačka L.A.Fuel.


Kozák bath & interior

Společnost KOZÁK bath & interior před dvaceti lety začínala s navrhováním koupelen. Dnes navrhuje a staví rodinné domy i developerské projekty. S ohledem na tento vývoj potřebovala nové logo, korporátní identitu a tedy i webové stránky.


Orlická lodní doprava

Pro nově založenou společnost Orlická lodní doprava, jsme měli možnost vytvořit nové logo a celkový vizuální styl. Základním požadavkem klienta bylo se odlišit od konkurence a zároveň zachovat "prázdninovou" atmosféru.


Výroční shrnutí EKO-KOM

Pro našeho dlouholetého klienta, společnost EKO-KOM, jsme připravili velmi přehledné Výroční shrnutí, které formou infografiky prezentuje svým členům výsledky své práce a dopad recyklace na řadu měřitelných faktorů.


Unikátní brožura pro prezentaci firmy doplňuje microsite

Pro prezentaci společnosti Insidea vznikly v uplynulém roce dva paralelní projekty: Microsite Whatsin.cz a tištěná brožura s náročným knihařským zpracováním. S touto brožurou se můžete, pokud k nám přijdete na schůzku, setkat i dnes.


Webová prezentace a vizuální styl sítě klinik Medicover

Návrh a realizace projektu tvorby nové webové prezentace a zároveň i vizuálního stylu, pro společnost Medicover, pro nás představoval nelehký úkol. Jednalo se o spojení dvou subjektů, společností Medicover a Mediconet, kdy jsme klientovi pomohli budovat základy marketingové strategie a v rámci ní jsme ji aplikovali v rámci online komunikace a také v printu.


Vizuální styl značky piva Royal Bohemia

Měli jsme možnost se podílet na relativně "exotickém" projektu a tím je logo a vizuální styl pro nově otevřený soukromý pivovar a restauraci v čínském Pekingu.


"Oblékli" jsme unikátní řešení pop-up-box od společnosti M360

Pro společnost M360 jsme vytvořili kompletní vizuální identitu, nové logo a unikátní webovou prezentaci. Ta je řešena formou tzv. single-page webu, kdy pro procházení jednotlivých podstránek není třeba načítat nový obsah. Ten je kompletně na jedné stránce a web se prochází jednoduše pomocí scrollování. Procházení stránek se tím výrazně zrychlilo.

Předchozí reference Další reference