Zpět na úvod

Vybrané reference - rok 2011

Vybrali jsme pro Vás průřez tím nejzajímavějším či nejpovedenějším ze všeho, co jsme měli tu čest pro naše zákazníky realizovat.
Vítejte ve světě Insidea...


Nový web, logo a žákovská knížka pro ZŠ Kunice

Vzdělání je ten největší dar, který můžeme dětem dát. Je nám sympatický moderní přístup k výuce, která neklade důraz na biflování, ale pomáhá dětem přirozeně objevovat svět.


Zavolejsikuryra.cz vsadil na češtinu a vtip

Naše dlouhodobá spolupráce se společností Zavolej si kurýra pokračovala návrhem reklamní kampaně. Ta měla poukázat na benefity: rychlost dodání, flexibilita objednání, služby na míru. Kromě tohoto prvotního cíle jsme zároveň chtěli vtipným způsobem zdůraznit, že doručovat zásilky lze i jednoduše.


Nový web a čtvrtletník ACRI ve znamení jednoduchosti

Asociace podniků českého železničního průmyslu (ACRI) je naším klientem už více než deset let. V rámci naší spolupráce web upravujeme, aby reflektoval vývoj samotné ACRI a s ohledem na nové trendy technologií, designu i uživatelského komfortu.


Výroční ceny Asociace hotelů a restaurací ČR 2014

Pro Asociaci hotelů a restaurací ČR jsme připravili vizuální podobu výročních cen. Předávání cen Asociace je jednou z největších akcí v segmentu HoReCa a její grafické ztvárnění pro nás představovalo prestižní úkol.


Logo prestižní obchodní akademie v redesignu Insidea

Obchodní akademie Heroldovy sady je prestižní instituce, jejíž hlavními konkurenčními výhodami jsou tradice, kvalita výuky a výjimečné statistiky uplatnění absolventů. Směrem k zaměstnancům, žákům i jejich rodičům komunikuje jako profesionální a zároveň přátelský partner. Integrita a vývoj jsou dalšími zásadními atributy její filosofie. V rámci naší dlouhodobé spolupráce nás požádala, abychom vytvořili nové logo.


Vemex Energie: rebranding, kampaň a web

Vemex Energie, dodavatel energií patřící pod konsorcium Gazprom, nás požádal o kompletně novou identitu a následně o kompletní komunikaci a propagaci. Vytvořili jsme nové logo, vizuální styl, webové stránky a několik klíčových vizuálů pro reklamní kampaně. Hlavními benefity, které jsme těmito cestami komunikovali, byla stabilita, jistota a vlastní přístup k energiím.


Pražská plynárenská: kampaň pro regiony a slevová akce

Pro Pražskou plynárenskou jsme připravili dvě kampaně: Energie od plynáren – plyn a elektřina i ve vašem krajiŽlutá střídá modrou, plyn za cenu dobrou.


Multimediální vánoční přání Tork

Pro společnost SCA a její globální značku Tork jsme vytvořili originální koncept vánočního překvapení pro klienty a distributory.


Responzivní web energetických žvýkaček L.A.Fuel

Z Los Angeles, světa limuzín a hvězd té největší velikosti, se značka L.A.Fuel, náš nový klient, obrátila na starý kontinent, aby jej povzbudila svou energií. Ze středu Evropy se stal odrazový můstek pro vývoj naprosto unikátních a inovátorských luxusních produktů, pro které jsme měli to potěšení vytvořit online prezentaci – nabitou energií, originální a moderní – přesně takovou, jaká je energetická žvýkačka L.A.Fuel.


Kozák bath & interior

Společnost KOZÁK bath & interior před dvaceti lety začínala s navrhováním koupelen. Dnes navrhuje a staví rodinné domy i developerské projekty. S ohledem na tento vývoj potřebovala nové logo, korporátní identitu a tedy i webové stránky.


Orlická lodní doprava

Pro nově založenou společnost Orlická lodní doprava, jsme měli možnost vytvořit nové logo a celkový vizuální styl. Základním požadavkem klienta bylo se odlišit od konkurence a zároveň zachovat "prázdninovou" atmosféru.


Výroční shrnutí EKO-KOM

Pro našeho dlouholetého klienta, společnost EKO-KOM, jsme připravili velmi přehledné Výroční shrnutí, které formou infografiky prezentuje svým členům výsledky své práce a dopad recyklace na řadu měřitelných faktorů.


Unikátní brožura pro prezentaci firmy doplňuje microsite

Pro prezentaci společnosti Insidea vznikly v uplynulém roce dva paralelní projekty: Microsite Whatsin.cz a tištěná brožura s náročným knihařským zpracováním. S touto brožurou se můžete, pokud k nám přijdete na schůzku, setkat i dnes.


Webová prezentace a vizuální styl sítě klinik Medicover

Návrh a realizace projektu tvorby nové webové prezentace a zároveň i vizuálního stylu, pro společnost Medicover, pro nás představoval nelehký úkol. Jednalo se o spojení dvou subjektů, společností Medicover a Mediconet, kdy jsme klientovi pomohli budovat základy marketingové strategie a v rámci ní jsme ji aplikovali v rámci online komunikace a také v printu.


Vizuální styl značky piva Royal Bohemia

Měli jsme možnost se podílet na relativně "exotickém" projektu a tím je logo a vizuální styl pro nově otevřený soukromý pivovar a restauraci v čínském Pekingu.


"Oblékli" jsme unikátní řešení pop-up-box od společnosti M360

Pro společnost M360 jsme vytvořili kompletní vizuální identitu, nové logo a unikátní webovou prezentaci. Ta je řešena formou tzv. single-page webu, kdy pro procházení jednotlivých podstránek není třeba načítat nový obsah. Ten je kompletně na jedné stránce a web se prochází jednoduše pomocí scrollování. Procházení stránek se tím výrazně zrychlilo.

Předchozí reference Další reference