Zpět na úvod

Vybrané reference - rok 2014

Vybrali jsme pro Vás průřez tím nejzajímavějším či nejpovedenějším ze všeho, co jsme měli tu čest pro naše zákazníky realizovat.
Vítejte ve světě Insidea...

Je aktivní filtr na rok realizace | 2014


Investiční skupina Licehamr se prezentuje v moderním layoutu

Pro prezentaci investiční skupiny Licehamr & Partners jsme zvolili vícesekční jednostránkový layout. Tento typ layoutu si získává stále větší popularitu – je jednoduchý a velmi snadno se v něm orientuje.


Ottova tiskárna aneb retro oslava patnáctého výročí

S Ottovou tiskárnou spolupracujeme už dlouho – a proto jsme byli nadšeni, když nás požádala o pomoc s redesignem.


Nový web, logo a žákovská knížka pro ZŠ Kunice

Vzdělání je ten největší dar, který můžeme dětem dát. Je nám sympatický moderní přístup k výuce, která neklade důraz na biflování, ale pomáhá dětem přirozeně objevovat svět.


Nový web a čtvrtletník ACRI ve znamení jednoduchosti

Asociace podniků českého železničního průmyslu (ACRI) je naším klientem už více než deset let. V rámci naší spolupráce web upravujeme, aby reflektoval vývoj samotné ACRI a s ohledem na nové trendy technologií, designu i uživatelského komfortu.


Zavolejsikuryra.cz vsadil na češtinu a vtip

Naše dlouhodobá spolupráce se společností Zavolej si kurýra pokračovala návrhem reklamní kampaně. Ta měla poukázat na benefity: rychlost dodání, flexibilita objednání, služby na míru. Kromě tohoto prvotního cíle jsme zároveň chtěli vtipným způsobem zdůraznit, že doručovat zásilky lze i jednoduše.


Vemex Energie: rebranding, kampaň a web

Vemex Energie, dodavatel energií patřící pod konsorcium Gazprom, nás požádal o kompletně novou identitu a následně o kompletní komunikaci a propagaci. Vytvořili jsme nové logo, vizuální styl, webové stránky a několik klíčových vizuálů pro reklamní kampaně. Hlavními benefity, které jsme těmito cestami komunikovali, byla stabilita, jistota a vlastní přístup k energiím.


Pražská plynárenská: kampaň pro regiony a slevová akce

Pro Pražskou plynárenskou jsme připravili dvě kampaně: Energie od plynáren – plyn a elektřina i ve vašem krajiŽlutá střídá modrou, plyn za cenu dobrou.


Výroční ceny Asociace hotelů a restaurací ČR 2014

Pro Asociaci hotelů a restaurací ČR jsme připravili vizuální podobu výročních cen. Předávání cen Asociace je jednou z největších akcí v segmentu HoReCa a její grafické ztvárnění pro nás představovalo prestižní úkol.


Logo prestižní obchodní akademie v redesignu Insidea

Obchodní akademie Heroldovy sady je prestižní instituce, jejíž hlavními konkurenčními výhodami jsou tradice, kvalita výuky a výjimečné statistiky uplatnění absolventů. Směrem k zaměstnancům, žákům i jejich rodičům komunikuje jako profesionální a zároveň přátelský partner. Integrita a vývoj jsou dalšími zásadními atributy její filosofie. V rámci naší dlouhodobé spolupráce nás požádala, abychom vytvořili nové logo.