Zpět na úvod

Vybrané reference - rok 2013

Vybrali jsme pro Vás průřez tím nejzajímavějším či nejpovedenějším ze všeho, co jsme měli tu čest pro naše zákazníky realizovat.
Vítejte ve světě Insidea...

Je aktivní filtr na rok realizace | 2013


Multimediální vánoční přání Tork

Pro společnost SCA a její globální značku Tork jsme vytvořili originální koncept vánočního překvapení pro klienty a distributory.


Responzivní web energetických žvýkaček L.A.Fuel

Z Los Angeles, světa limuzín a hvězd té největší velikosti, se značka L.A.Fuel, náš nový klient, obrátila na starý kontinent, aby jej povzbudila svou energií. Ze středu Evropy se stal odrazový můstek pro vývoj naprosto unikátních a inovátorských luxusních produktů, pro které jsme měli to potěšení vytvořit online prezentaci – nabitou energií, originální a moderní – přesně takovou, jaká je energetická žvýkačka L.A.Fuel.


Kozák bath & interior

Společnost KOZÁK bath & interior před dvaceti lety začínala s navrhováním koupelen. Dnes navrhuje a staví rodinné domy i developerské projekty. S ohledem na tento vývoj potřebovala nové logo, korporátní identitu a tedy i webové stránky.


Orlická lodní doprava

Pro nově založenou společnost Orlická lodní doprava, jsme měli možnost vytvořit nové logo a celkový vizuální styl. Základním požadavkem klienta bylo se odlišit od konkurence a zároveň zachovat "prázdninovou" atmosféru.


Výroční shrnutí EKO-KOM

Pro našeho dlouholetého klienta, společnost EKO-KOM, jsme připravili velmi přehledné Výroční shrnutí, které formou infografiky prezentuje svým členům výsledky své práce a dopad recyklace na řadu měřitelných faktorů.


Unikátní brožura pro prezentaci firmy doplňuje microsite

Pro prezentaci společnosti Insidea vznikly v uplynulém roce dva paralelní projekty: Microsite Whatsin.cz a tištěná brožura s náročným knihařským zpracováním. S touto brožurou se můžete, pokud k nám přijdete na schůzku, setkat i dnes.


Webová prezentace a vizuální styl sítě klinik Medicover

Návrh a realizace projektu tvorby nové webové prezentace a zároveň i vizuálního stylu, pro společnost Medicover, pro nás představoval nelehký úkol. Jednalo se o spojení dvou subjektů, společností Medicover a Mediconet, kdy jsme klientovi pomohli budovat základy marketingové strategie a v rámci ní jsme ji aplikovali v rámci online komunikace a také v printu.


Vizuální styl značky piva Royal Bohemia

Měli jsme možnost se podílet na relativně "exotickém" projektu a tím je logo a vizuální styl pro nově otevřený soukromý pivovar a restauraci v čínském Pekingu.


"Oblékli" jsme unikátní řešení pop-up-box od společnosti M360

Pro společnost M360 jsme vytvořili kompletní vizuální identitu, nové logo a unikátní webovou prezentaci. Ta je řešena formou tzv. single-page webu, kdy pro procházení jednotlivých podstránek není třeba načítat nový obsah. Ten je kompletně na jedné stránce a web se prochází jednoduše pomocí scrollování. Procházení stránek se tím výrazně zrychlilo.


Webová prezentace a vizuál Bandit Models

Bylo nám ctí realizovat kompletní redesign webové prezentace a loga dětské modelingové agentury Bandit Models, jediničky ve svém oboru. Klientka nás nijak nesvazovala a dala nám plnou důvěru, za což jsme se jí odvděčili svěží, "šťavnatou" a hravou prezentací která je ozdobou skvělé práce, kterou má Bandit Models za sebou.


Responzivní online řešení značky Eira

Vytvořili jsme novou responsivní webovou prezentaci softwarového řešení Eira společnosti Sitewell. Od mobilu, přes tablety až po velké monitoy počítačů je prezentace vždy dobře čitelná a perfektně se ovládá.


OK! Magazine web portal

Pro lifestylový magazín OK! magazine, který je jedním z nejčtenějších titulů na světě, jsme připravili návrh kampaně a ve velmi extrémním termínu jsme navrhli a spustili nový lifestylový portál. V rámci samotné kampaně jsme navrhli řešení, které je v prvé řadě o čtenářích.


Vizuální styl Přírodovědecké fakulty Univerzity Karlovy

Pro Přírodovědeckou fakultu Univerzity Karlovy jsme navrhnuli nové logo a novou vizuální identitu.


Jídlo v Pendolino až "Pod nos"

Nová a celosvětově unikátní služba on-line objednávky jídla až na místo ve vlaku si žádala ucelenou komunikační strategii. Připravili jsme proto pro společnost JLV dvě koncepce, které zahrnovaly název celé služby, logo, vizuál a jeho aplikaci.


Dynamická reklama - webová prezentace

Pro prezentaci nového LED reklamního panelu v Ústí nad Labem jsme zvolili vizuálně bohatou prezentaci, která má za cíl zaujmout a prezentovat výhody tohoto média směrem k cílové skupině potenciálních zákazníků.


Vizuální styl unikátního GSM alarmu společnosti Selax

V rámci úzké spolupráce se společností SELAX, vývojářem a výrobcem v oblasti GSM a GPS technologií, jsme připravili vizuální styl jejich unikátního alarmu s označením SEL-003 zaměřeného na severoamerické trhy.


Nová vizuální identita Praha City Center

Zúčastnili jsme se výběrového řízení na tvorbu nové vizuální identity a formy komunikace pro developerský projekt Praha City Center, které je jedno z nejlepších obchodních a kancelářských center v Praze.