Zpět na úvod

Vybrané reference

Vybrali jsme pro Vás průřez tím nejzajímavějším či nejpovedenějším ze všeho, co jsme měli tu čest pro naše zákazníky realizovat.
Vítejte ve světě Insidea...


Webová prezentace produktové řady SAMO

Zajímavá vizuálně pojatá prezentace byla výsledkem naší spolupráci se společností ASSECO, největším softwarovým domem v regionu Střední a východní Evropy.


Tork v akci na festivalu živého jídla - hygiena může i bavit

Náš milý klient, značka Tork, byl generálním partnerem veletrhu živé stravy Raw fest na pražské Štvanici. Celou koncepci a realizaci této akce jsme měli na starosti my, kreativci a praktické hlavy z Insidei. Na Štvanici vyrostla hygienická oáza, Tork Hygiene Point.


Nový webový kabátek pro kliniku DENT MEDICO

Náš dlouholetý klient, klinika DENT MEDICO, si zasloužila nový webový kabátek šitý podle nejnovějších trendů, který jsme rozběhli právě v době otevření další pobočky v Praze na Chodově.


Emotivní logo pro mistrovské kontrabasy

Je krásná práce stvořit logo a webovou prezentaci pro něco tak ušlechtilého jako ručně vyráběné kontrabasy. Andrew Pitts je mistrem ve svém oboru se šikovnýma rukama a citem pro detail.


Identita pro český pivovar a restauraci Krajanek v Šanghaji

Tak jsme si zkusili pro jednou nějakou tu exotiku. Corporate identity pro český minipivovar a restauraci Krajanek v Šanghaji. Z úvodního průzkumu vyplynulo: Číňané upřednostňují jiné vizuální a estetické podněty.


Maskot pro e-shop Hobbytec.cz

Baví nás i menší projekty, důkazem budiž nový maskot pro e-shop Hobbytec.cz. Vyjadřuje profesionalitu a přátelský přístup k zákazníkům. Klientovi jsme nabídli několik možností řešení od podoby chlapce po zralého muže, od méně k více stylizované podobě.


Minimalistický design webu Obermeyer Helika a.s.

Důstojně prezentovat online jednu z největších architektonických, projekčních a stavebně-poradenských kanceláří v ČR a široké portfolio referencí – tak znělo zadání na další webový projekt. Společnost Obermeyer Helika patří k největším architektonickým, projekčním a stavebně-poradenským kancelářím v ČR. Společnost je jedním z lídrů projektování ve 3D a modelování staveb systémem BIM na českém i slovenském trhu.


Vizuální identita pro Origami - skládačka v čistém stylu

Japonské umění skládaného papíru se stalo inspirací pro nový bytový projekt na Praze 6. Origami v sobě spojuje výhody bytu a domu, vesnice a města, přírody a technologie. Připravili jsme pro něj vizuální identitu, logo, nové webové stránky a merkantilie, které odrážejí toto spojení kontrastů. Výsledná vizuální identita tedy pracuje s tématikou variability, hravosti a kontrastů.


Rebranding Matcha Tea: Moderní svěží brand pro zdravý čaj

Matcha je prvotřídní japonský zelený čaj, který se servíruje v rámci tradičního obřadu. Tento čaj plný antioxidantů zaujal i Petra Patočku, který jej začal dovážet do ČR a postupně i do Evropy.


Insidea vytvořila webové stránky pro unikátní kabelky Bambas

Jedinečné, ručně vyráběné kabelky Bambas jsou vyráběné patentovaným postupem z té nejkvalitnější kůže. Tato originální česká firma dostala nabídku na odkoupení od samotného Gucci, Kreativní agentura Insidea pro distributora Bambas připravila webovky – stejně jedinečné, umělecké a hravé, jako jsou kabelky Bambas.


Topdent: web a vizuální styl pro dentální kliniku

Pro síť stomatologických ordinací Topdent jsme připravili redesign loga a vizuální styl, který jsme aplikovali na novou webovou prezentaci. Úprava loga zachovala vizuál i jeho barevnost, my jsme si pohráli s variantami fontu a rozložením loga. Výsledkem je jednoduché logo, které navozuje pocit čistoty a spolehlivosti.


Investiční skupina Licehamr se prezentuje v moderním layoutu

Pro prezentaci investiční skupiny Licehamr & Partners jsme zvolili vícesekční jednostránkový layout. Tento typ layoutu si získává stále větší popularitu – je jednoduchý a velmi snadno se v něm orientuje.


Ottova tiskárna aneb retro oslava patnáctého výročí

S Ottovou tiskárnou spolupracujeme už dlouho – a proto jsme byli nadšeni, když nás požádala o pomoc s redesignem.


Nový web, logo a žákovská knížka pro ZŠ Kunice

Vzdělání je ten největší dar, který můžeme dětem dát. Je nám sympatický moderní přístup k výuce, která neklade důraz na biflování, ale pomáhá dětem přirozeně objevovat svět.


Zavolejsikuryra.cz vsadil na češtinu a vtip

Naše dlouhodobá spolupráce se společností Zavolej si kurýra pokračovala návrhem reklamní kampaně. Ta měla poukázat na benefity: rychlost dodání, flexibilita objednání, služby na míru. Kromě tohoto prvotního cíle jsme zároveň chtěli vtipným způsobem zdůraznit, že doručovat zásilky lze i jednoduše.


Nový web a čtvrtletník ACRI ve znamení jednoduchosti

Asociace podniků českého železničního průmyslu (ACRI) je naším klientem už více než deset let. V rámci naší spolupráce web upravujeme, aby reflektoval vývoj samotné ACRI a s ohledem na nové trendy technologií, designu i uživatelského komfortu.

Další reference