Zpět na úvod

Vizuální styl

Vizuální styl a firemní identita jsou základním identifikačním znakem, který vypovídá o kvalitě svého zpracování, o profesionalitě dané společnosti, o moderním či konzervativním přístupu. Samotný vizuální styl a firemní identita může naznačit obor působení a činnosti společnosti.

S tvorbou vizuálních stylů máme bohaté zkušenosti a jsme schopni nabídnout našim klientům kreativní, originální a neotřelý vizuální styl, který dokonale zapadne a vytvoří korporátní identitu, odpovídající podstatě, filozofii i zaměření společnosti, či produktu.

Vizuální styl řešíme na základě Vašeho zadání tvorbou hned několika různých návrhů, záleží samozřejmě na šíři prováděných změn. Součástí našich návrhů vizuálního stylu může být i tvorba loga atd. Návrh vizuálního stylu, který si vyberete, dále rozpracujeme a finalizujeme. Vizuální styl dodáváme i s přehledným manuálem v elektronické, ale i tištěné podobě.

Návrhy logotypů, firemních značek a konstant firemního stylu

  • Návrh a zpracování logotypů
  • Návrh prvků firemního vizuálního stylu: vizitky, hlavičkové papíry, faxové zprávy, obálky, razítka, polep automobilů...
  • Samolepky, průvodní, děkovné aj. karty
  • Informační a orientační systémy

Zpracování logotyp a design manuálů

  • Definice koncepce řešení
  • Barevnost, specifikace firemních fontů
  • Rozměrová a sazební schémata
  • Šablony pro Word a PowerPoint

Zpracování a produkce firemních

a propagačních materiálů

  • Grafický návrh a zpracování firemních materiálů: vizitky, hlavičkové papíry,
  • Prezentační letáky, brožury, slohy, katalogy apod.
  • Grafický návrh, zpracování, sazba a předtisková příprava katalogů, publikací, knižních přebalů apod.
  • Návrh a realizace reklamní inzerce a kampaní



Víte co říká o Corporate identity Wikipedia?

Corporate identity je firemní styl, který se projevuje ve vnějším vystupování firmy v grafickém designu, například tiskovinách, reklamě a internetu. Tvoří ho grafický designér a jeho využívání definuje grafickým manuálem.

Víte co říká o grafickém designu Wikipedia?

Grafický design můžeme dělit na komerční a nekomerční. Komerční - periodika, merkantil, propagační materiály, knihy, 3D. Nekomerční - grafické tisky, koláže, volná počítačová tvorba. Lidé působící v grafickém průmyslu si říkají designéři, grafici, art grafici či designer, reklamní grafik (pro obalový design; pro přípravu a zpracování tiskovin) DTP operátoři, infografici, 3D grafici, sazeči, zlomaři, layouteři...

Ukázka z této oblasti


KORA

Brněnská firma KORA, známý český výrobce revolverů nás oslovila s redesignem loga a CI společnosti. Bylo pro nás výzvou pracovat pro tradiční zbrojařskou společnost.


Vemex Energie: rebranding, kampaň a web

Vemex Energie, dodavatel energií patřící pod konsorcium Gazprom, nás požádal o kompletně novou identitu a následně o kompletní komunikaci a propagaci. Vytvořili jsme nové logo, vizuální styl, webové stránky a několik klíčových vizuálů pro reklamní kampaně. Hlavními benefity, které jsme těmito cestami komunikovali, byla stabilita, jistota a vlastní přístup k energiím.

Další reference