Vizuální styl
Vizuální styl a firemní identita jsou základním identifikačním znakem, který vypovídá o kvalitě svého zpracování, o profesionalitě dané společnosti, o moderním či konzervativním přístupu. Samotný vizuální styl a firemní identita může naznačit obor působení a činnosti společnosti.
S tvorbou vizuálních stylů máme bohaté zkušenosti a jsme schopni nabídnout našim klientům kreativní, originální a neotřelý vizuální styl, který dokonale zapadne a vytvoří korporátní identitu, odpovídající podstatě, filozofii i zaměření společnosti, či produktu.
Vizuální styl řešíme na základě Vašeho zadání tvorbou hned několika různých návrhů, záleží samozřejmě na šíři prováděných změn. Součástí našich návrhů vizuálního stylu může být i tvorba loga atd. Návrh vizuálního stylu, který si vyberete, dále rozpracujeme a finalizujeme. Vizuální styl dodáváme i s přehledným manuálem v elektronické, ale i tištěné podobě.
Návrhy logotypů, firemních značek a konstant firemního stylu
- Návrh a zpracování logotypů
- Návrh prvků firemního vizuálního stylu: vizitky, hlavičkové papíry, faxové zprávy, obálky, razítka, polep automobilů...
- Samolepky, průvodní, děkovné aj. karty
- Informační a orientační systémy

Zpracování logotyp a design manuálů
- Definice koncepce řešení
- Barevnost, specifikace firemních fontů
- Rozměrová a sazební schémata
- Šablony pro Word a PowerPoint
Zpracování a produkce firemních
a propagačních materiálů
- Grafický návrh a zpracování firemních materiálů: vizitky, hlavičkové papíry,
- Prezentační letáky, brožury, slohy, katalogy apod.
- Grafický návrh, zpracování, sazba a předtisková příprava katalogů, publikací, knižních přebalů apod.
- Návrh a realizace reklamní inzerce a kampaní
Víte co říká o Corporate identity Wikipedia?
Corporate identity je firemní styl, který se projevuje ve vnějším vystupování firmy v grafickém designu, například tiskovinách, reklamě a internetu. Tvoří ho grafický designér a jeho využívání definuje grafickým manuálem.
Víte co říká o grafickém designu Wikipedia?
Grafický design můžeme dělit na komerční a nekomerční. Komerční - periodika, merkantil, propagační materiály, knihy, 3D. Nekomerční - grafické tisky, koláže, volná počítačová tvorba. Lidé působící v grafickém průmyslu si říkají designéři, grafici, art grafici či designer, reklamní grafik (pro obalový design; pro přípravu a zpracování tiskovin) DTP operátoři, infografici, 3D grafici, sazeči, zlomaři, layouteři...
Pošlete nám své zadání
- Grafický design
- Tvorba loga
- Vizuální styl
- Webdesign
- SEO, SEM, PPC
- Produkce
- Produktové foto
- Webhosting

Ukázka z této oblasti

Responzivní online řešení značky Eira
Vytvořili jsme novou responsivní webovou prezentaci softwarového řešení Eira společnosti Sitewell. Od mobilu, přes tablety až po velké monitoy počítačů je prezentace vždy dobře čitelná a perfektně se ovládá.

Vizuální identita pro Origami - skládačka v čistém stylu
Japonské umění skládaného papíru se stalo inspirací pro nový bytový projekt na Praze 6. Origami v sobě spojuje výhody bytu a domu, vesnice a města, přírody a technologie. Připravili jsme pro něj vizuální identitu, logo, nové webové stránky a merkantilie, které odrážejí toto spojení kontrastů. Výsledná vizuální identita tedy pracuje s tématikou variability, hravosti a kontrastů.