Zpět na úvod

Vizuální styl

Vizuální styl a firemní identita jsou základním identifikačním znakem, který vypovídá o kvalitě svého zpracování, o profesionalitě dané společnosti, o moderním či konzervativním přístupu. Samotný vizuální styl a firemní identita může naznačit obor působení a činnosti společnosti.

S tvorbou vizuálních stylů máme bohaté zkušenosti a jsme schopni nabídnout našim klientům kreativní, originální a neotřelý vizuální styl, který dokonale zapadne a vytvoří korporátní identitu, odpovídající podstatě, filozofii i zaměření společnosti, či produktu.

Vizuální styl řešíme na základě Vašeho zadání tvorbou hned několika různých návrhů, záleží samozřejmě na šíři prováděných změn. Součástí našich návrhů vizuálního stylu může být i tvorba loga atd. Návrh vizuálního stylu, který si vyberete, dále rozpracujeme a finalizujeme. Vizuální styl dodáváme i s přehledným manuálem v elektronické, ale i tištěné podobě.

Návrhy logotypů, firemních značek a konstant firemního stylu

  • Návrh a zpracování logotypů
  • Návrh prvků firemního vizuálního stylu: vizitky, hlavičkové papíry, faxové zprávy, obálky, razítka, polep automobilů...
  • Samolepky, průvodní, děkovné aj. karty
  • Informační a orientační systémy

Zpracování logotyp a design manuálů

  • Definice koncepce řešení
  • Barevnost, specifikace firemních fontů
  • Rozměrová a sazební schémata
  • Šablony pro Word a PowerPoint

Zpracování a produkce firemních

a propagačních materiálů

  • Grafický návrh a zpracování firemních materiálů: vizitky, hlavičkové papíry,
  • Prezentační letáky, brožury, slohy, katalogy apod.
  • Grafický návrh, zpracování, sazba a předtisková příprava katalogů, publikací, knižních přebalů apod.
  • Návrh a realizace reklamní inzerce a kampaní



Víte co říká o Corporate identity Wikipedia?

Corporate identity je firemní styl, který se projevuje ve vnějším vystupování firmy v grafickém designu, například tiskovinách, reklamě a internetu. Tvoří ho grafický designér a jeho využívání definuje grafickým manuálem.

Víte co říká o grafickém designu Wikipedia?

Grafický design můžeme dělit na komerční a nekomerční. Komerční - periodika, merkantil, propagační materiály, knihy, 3D. Nekomerční - grafické tisky, koláže, volná počítačová tvorba. Lidé působící v grafickém průmyslu si říkají designéři, grafici, art grafici či designer, reklamní grafik (pro obalový design; pro přípravu a zpracování tiskovin) DTP operátoři, infografici, 3D grafici, sazeči, zlomaři, layouteři...

 

Pošlete nám své zadání

/hosting/www/insidea.cz/
Jméno a příjmení*
Společnost
Webové stránky
E-mail*
Telefon
Vaše zadání*
This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots. (see: www.captcha.net)
Opište znaky z obrázku

Ukázka z této oblasti


Responzivní online řešení značky Eira

Vytvořili jsme novou responsivní webovou prezentaci softwarového řešení Eira společnosti Sitewell. Od mobilu, přes tablety až po velké monitoy počítačů je prezentace vždy dobře čitelná a perfektně se ovládá.


Továrna 70 - Webová prezentace

Klient za námi přišel s vizí otevřít tématický music club na Proseku. Našim úkolem bylo vymyslet kompletní koncept klubu, název, vizuální identitu, projektování interiéru a vybavení až po supervizi celé realizace.

Další reference