Vizuální styl
Vizuální styl a firemní identita jsou základním identifikačním znakem, který vypovídá o kvalitě svého zpracování, o profesionalitě dané společnosti, o moderním či konzervativním přístupu. Samotný vizuální styl a firemní identita může naznačit obor působení a činnosti společnosti.
S tvorbou vizuálních stylů máme bohaté zkušenosti a jsme schopni nabídnout našim klientům kreativní, originální a neotřelý vizuální styl, který dokonale zapadne a vytvoří korporátní identitu, odpovídající podstatě, filozofii i zaměření společnosti, či produktu.
Vizuální styl řešíme na základě Vašeho zadání tvorbou hned několika různých návrhů, záleží samozřejmě na šíři prováděných změn. Součástí našich návrhů vizuálního stylu může být i tvorba loga atd. Návrh vizuálního stylu, který si vyberete, dále rozpracujeme a finalizujeme. Vizuální styl dodáváme i s přehledným manuálem v elektronické, ale i tištěné podobě.
Návrhy logotypů, firemních značek a konstant firemního stylu
- Návrh a zpracování logotypů
- Návrh prvků firemního vizuálního stylu: vizitky, hlavičkové papíry, faxové zprávy, obálky, razítka, polep automobilů...
- Samolepky, průvodní, děkovné aj. karty
- Informační a orientační systémy

Zpracování logotyp a design manuálů
- Definice koncepce řešení
- Barevnost, specifikace firemních fontů
- Rozměrová a sazební schémata
- Šablony pro Word a PowerPoint
Zpracování a produkce firemních
a propagačních materiálů
- Grafický návrh a zpracování firemních materiálů: vizitky, hlavičkové papíry,
- Prezentační letáky, brožury, slohy, katalogy apod.
- Grafický návrh, zpracování, sazba a předtisková příprava katalogů, publikací, knižních přebalů apod.
- Návrh a realizace reklamní inzerce a kampaní
Víte co říká o Corporate identity Wikipedia?
Corporate identity je firemní styl, který se projevuje ve vnějším vystupování firmy v grafickém designu, například tiskovinách, reklamě a internetu. Tvoří ho grafický designér a jeho využívání definuje grafickým manuálem.
Víte co říká o grafickém designu Wikipedia?
Grafický design můžeme dělit na komerční a nekomerční. Komerční - periodika, merkantil, propagační materiály, knihy, 3D. Nekomerční - grafické tisky, koláže, volná počítačová tvorba. Lidé působící v grafickém průmyslu si říkají designéři, grafici, art grafici či designer, reklamní grafik (pro obalový design; pro přípravu a zpracování tiskovin) DTP operátoři, infografici, 3D grafici, sazeči, zlomaři, layouteři...
- Grafický design
- Tvorba loga
- Vizuální styl
- Webdesign
- SEO, SEM, PPC
- Produkce
- Produktové foto
- Webhosting

Ukázka z této oblasti

EMBA - vizuální identita
Společnost EMBA, tradiční český výrobce systémů pro archivaci, školních a kancelářských potřeb z hladké lepenky, se na nás obrátila s požadavkem na modernizaci jejich loga a celé vizuální identity. Jejich stávající vizuální komunikace neodpovídala moderním trendům a společnost diskvalifikovala na evropském trhu.

Vizuální styl Přírodovědecké fakulty Univerzity Karlovy
Pro Přírodovědeckou fakultu Univerzity Karlovy jsme navrhnuli nové logo a novou vizuální identitu.