Tvorba loga
Tvorba loga velmi úzce souvisí s korporátní identitou a celkovým vizuálním stylem společnosti. Rozhodně se tvorba loga řadí mezi ty nejsložitější grafické žánry a Insidea nabízí kreativu a mnohaleté zkušenosti právě v oblasti tvorby loga.
Je třeba si uvědomit, že logo Vaší společnosti nebo produktu bude sloužit především k rozpoznání a zapamatování právě Vaší značky. V dnešní době nepřeberného množství log všude kolem nás je snadno rozpoznatelná funkce při tvorbě loga jedním z nejdůležitějších aspektů.
Logo musí také splňovat další náležitosti nezbytné pro úspěch. Logo by mělo v první řadě vystihovat podstatu, zaměření a filozofii firmy. Už z loga by mělo být jasné zda se jeho majitel chystá na himalájskou expedici, nebo jestli prodává uzeniny. Skloubit tyto tři základní body umí naši zkušení grafici, kteří nešetří kreativou a s tvorbou log mají mnoho zkušeností.
Pokud přemýšlíte nad tvorbou nového loga nebo nad přepracováním loga stávajícího, můžete se obrátit s důvěrou na nás. Na základě jednoduchého zadání Vám připravíme několik výchozích návrhů loga. Ten, který si vyberete, dále rozpracujeme. Finální logo Vám předáme v elektronické podobě s jednoduchým manuálem, dle kterého se následně řídí jeho užití.
Zpracování logotyp a design logomanuálu
- Definice koncepce řešení
- Barevnost, specifikace firemních fontů
- Rozměrová a sazební schémata
- Šablony pro Word a PowerPoint
Víte co říká o logu Wikipedia?
Logo (z řeckého logos = slovo, řeč, zákon, pojem…) je označení organizace, společnosti, firmy nebo instituce ve speciálním grafickém provedení. Logo je uváděno na produktech této firmy, pomáhá tak identifikaci a tvoří povědomí o značce (image-building).
- Grafický design
- Tvorba loga
- Vizuální styl
- Webdesign
- SEO, SEM, PPC
- Produkce
- Produktové foto
- Webhosting

Ukázka z této oblasti

Školičky
Pro společnost ŠKOLIČKY jsme vytvořili novou firemní identitu vycházející ze dvou postaviček charakteristických pro logo mateřské společnosti MY DVA holding.

Umění pro radost a dobrou investici
Naše velmi úzká spolupráce s Galerií Kotelna začala již v roce 2007 a to přípravou tiskových materiálů na celou řadu vernisáží. V průběhu roku 2008 a 2009 jsme pak následně vytvořili nové logo a základní vizuál galerie.