Zpět na úvod

Tvorba loga

Tvorba loga velmi úzce souvisí s korporátní identitou a celkovým vizuálním stylem společnosti. Rozhodně se tvorba loga řadí mezi ty nejsložitější grafické žánry a Insidea nabízí kreativu a mnohaleté zkušenosti právě v oblasti tvorby loga.

Je třeba si uvědomit, že logo Vaší společnosti nebo produktu bude sloužit především k rozpoznání a zapamatování právě Vaší značky. V dnešní době nepřeberného množství log všude kolem nás je snadno rozpoznatelná funkce při tvorbě loga jedním z nejdůležitějších aspektů.

Logo musí také splňovat další náležitosti nezbytné pro úspěch. Logo  by mělo v první řadě vystihovat podstatu, zaměření a filozofii firmy. Už z loga by mělo být jasné zda se jeho majitel chystá na himalájskou expedici, nebo jestli prodává uzeniny. Skloubit tyto tři základní body umí naši zkušení grafici, kteří nešetří kreativou a s tvorbou log mají mnoho zkušeností.

Pokud přemýšlíte nad tvorbou nového loga nebo nad přepracováním loga stávajícího, můžete se obrátit s důvěrou na nás. Na základě jednoduchého zadání Vám připravíme několik výchozích návrhů loga. Ten, který si vyberete, dále rozpracujeme. Finální logo Vám předáme v elektronické podobě s jednoduchým manuálem, dle kterého se následně řídí jeho užití.

Zpracování logotyp a design logomanuálu

  • Definice koncepce řešení
  • Barevnost, specifikace firemních fontů
  • Rozměrová a sazební schémata
  • Šablony pro Word a PowerPoint

 

Víte co říká o logu Wikipedia?

Logo (z řeckého logos = slovo, řeč, zákon, pojem…) je označení organizace, společnosti, firmy nebo instituce ve speciálním grafickém provedení. Logo je uváděno na produktech této firmy, pomáhá tak identifikaci a tvoří povědomí o značce (image-building).

Ukázka z této oblasti


Vizuální styl Přírodovědecké fakulty Univerzity Karlovy

Pro Přírodovědeckou fakultu Univerzity Karlovy jsme navrhnuli nové logo a novou vizuální identitu.


BDP - Wakestone produktové listy

Pro vybrané produkty společnosti BDP- Wakestone jsme zpracovali zajímavý design produktových listů, které opět navazují na námi zvolený vizuální styl. Pro tyto produkty jsme navrhli jak unikátní logotypy, ale také jsme přehledně zvizualizovali klíčové studie, které mají zjednodušit komunikaci s koncovými zákazníky.

Další reference