Zpět na úvod

Grafický design

Grafický design a kreativa jsou v každém námi realizovaném projektu postaveny na dobrém nápadu a konceptu, který je efektivně přenesen do prezentované formy s použitím všech dostupných technologií.

Náš kreativní tým je připraven splnit všechny požadavky od tvorby loga, přes kompletní redesign firemní identity, až po ty nejnáročnější grafické práce. Jediné, co od Vás potřebujeme, je představa a směr, kterým se má naše grafická a kreativní práce ubírat. Na nás již bude připravit vhodný kreativní koncept grafického designu, který bude realizovatelný a optimální pro splnění Vašich cílů. Každá zakázka či projekt je od prvního setkání a analýzy zadání, až po předání a dokončení v rukou šikovných grafiků, kteří jsou zárukou kvality a jsou schopni splnit i ty nejtěžší úkoly, o tom Vás přesvědčí zveřejněné reference z různých oblastí.

Grafický design a kreativa je základem naší práce. Mezi našimi výtvory naleznete originální a velmi dobře zapamatovatelná loga, vizuální styly, tiskoviny, obaly, reklamní kampaně, webové prezentace a reklamní bannery i další grafické práce. Dobře si uvědomujeme, že v dnešním světě je nutné jít s dobou, grafický design je toho jasným důkazem. Sledujeme ty nejnovější trendy ve světe grafiky, abychom mohli našim klientům zajistit originální a přitom nadčasový grafický design všech jeho prezentací. Díky zkušenostem, které jsme během 16. let praxe v oboru grafických prací nasbírali, rádi poradíme a podělíme se o názor i s klienty, jejichž představy nejsou dokonalé. Přesvědčte se co všechno najdete uvnitř Insidea.



Víte co říká o kreativitě Wikipedia?

Tvořivost neboli kreativita (z lat. creo = tvořím) je zvláštní soubor schopností, které umožňují tvůrčí činnost, jejímž výsledkem je něco nového, originálního, popř. tvůrčí řešení problémů.

Tvořivá osobnost se vyznačuje těmito rysy a vlastnostmi:

  • vnímání a asociace tvořivé osoby směřují k menší všeobecnosti a typičnosti
  • projevuje zájem o formu a eleganci, není svázána přesností a pečlivostí
  • je intuitivní a emfatická, psychicky náladová, má zájem o lidské jednání
  • je otevřená, vnímavá, nachází zalíbení v nových přístupech
  • je esteticky, emocionálně a sociálně senzitivní
  • využívá vlastní představivosti a fantazie
  • překračuje hranice konvencí a je málo konformní nebo vůbec (nejde s dobou)
  • je zvídavá a snadno se nechává inspirovat okolím
  • má široké zájmy
  • je hravá, často využívá například přirovnávání a srovnávání

Ukázka z této oblasti


Dynamická reklama - webová prezentace

Pro prezentaci nového LED reklamního panelu v Ústí nad Labem jsme zvolili vizuálně bohatou prezentaci, která má za cíl zaujmout a prezentovat výhody tohoto média směrem k cílové skupině potenciálních zákazníků.


Autoslužby od A do Ž

Společnost World Car Praha, servisní automobilové centrum s hlavním zaměřením na koncern Volkswagen Group, nás oslovila s tvorbou logotypu a základního corporate identity. Dle požadavku klienta jsme zapracovali motiv siluety automobilu.

Další reference